
OVER DE LABSHARK - WAT HEBBEN WE OPTISCH AANGEPAST? - WAT HEBBEN WE TECHNISCH AANGEPAST?
We hebben deze Road Glide in 2020 gekocht als project motor om onderdelen te demonstreren en te testen.
Hieronder vind je een overzicht van de onderdelen die erop zijn gegaan.
Alle onderdelen zijn bij ons te bestellen mits de leverancier ze nog kan leveren

Als eerste hebben we de vering aangepast omdat er met de standaard vering niet comfortabel te rijden viel.Voor hebben we uiteraard Hyperpro vering gemonteerd.
Achter hebben we een speciaal veersysteem gemonteerd: Het Iride veersysteem.
Achter hebben we een speciaal veersysteem gemonteerd: Het Iride veersysteem.

Na de eerste beurt hebben we een ThunderMax ECM en andere uitlaten gemonteerd waardoor de motor een stuk soepeler reed en natuurlijk meer vermogen had

Om beter uit de wind te zitten hebben we een Klock werks windscherm gemonteerd

Omdat het orginele Road Glide stuur meer geschikt is voor een kruiwagen ipv een motor hebben we het stuur vervangen voor KRAUS risers met FLY MOTO stuur.

De uitlaat is vervangen voor een set S&S MK45 Thruster EC dempers. Deze uitlaat geeft een mooie zware roffel. Natuurlijk gecombineerd met ThunderMax EFI

Als extra verlichting hebben we de Tri Lightbar van custom dynamics gemonteerd

De grote knipperlichtbollen op de kuip hebben we vervangen voor front turnsignal running lights van custom dynamics waarbij als de knipperlichten niet aan zijn er een fel wit licht brand waardoor de zichtbaarheid wordt verbetert




Paul Yaffe I-beam shifter arm met Arlen Ness knurled fusion shifterpeg

Paul Yaffe I-beam brake arm met Arlen Ness knurled Fusion Brakepeg

KRAUS risers, FLY MOTO stuur, Memphis shades hand guards, FLO motorsports hendels, Arlen Ness knurled Fusion grips




Achter de koffer zit de regelunit van het intelligente Iride veersysteem

Het bedieningspaneel van het Iride systeem


Thunderheart luchtfilter


Hyperpro: Hyperpro fork springs

Metzeler: Cruisetec front 130/60 B19

Hyperpro fork springs

Het klock werks spatbord was niet helemaal naar onze zin dus dat moest gecustomized worden. Ouderwets knippen en plakken met een kartonnetje tot het goed is.

Klock werks windscreen

Klock werks windscreen




Saddlemen SDC seat
Klock werks dash voor een minder lompe look op de tank

Wrinkle finish scharnierplaat met joker machine saddlebag inserts